Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Poslanici SNS i SPS: "Beograd na vodi" će pokrenuti čitavu Srbiju; DS žestoko protiv

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 29 mart 2015 16:02
Zemunac
Dok Srbija GLADUJE,oni prave grad za milionere,STRANE INVESTITORE.NE interesuje ih nu misljenje stanovnika Beograda.Bar da pokrene,OVA SAMOVOLJA, BEOGRADSKO PROLECE,da ih zbacimo i ukinemo DIKTATUTU.DOLE MARIONETSKA VLAADA.MOGU da otvore i radna mesta pokretanjem zapustenih sela,JAVNIM RADOVIMA,a ne da grade KULE OD BETONA,KOJE SU LEPE SAMO NA RAZGLEDNICAMA.KO CE da zaradi od provizije???
Preporuke:
54
2
2 nedelja, 29 mart 2015 16:04
propalo
- Ovo je projekat koji, po našem mišljenju, treba da pokrene čitavu Srbiju. Ovo je projekat vrednosti 3,5 milijarde evra, projekat koji će uposliti 13.000 gradjana...
Ovo izjavi neki genije iz sps-a koji je koalicioni prtner sadašnjem i prošlom sazivu vlade.
Javni dug Srbije 2010.godine iznosio je 12,2 milijarde evra
Javni dug Srbije u ovom trenutku iznosi 24,7 milijardi evra,znači udvostručen je ili za pet godina uvečan za 12,5 milijardi evra.
On kaže da će se"cela Srbija pokrenuti"investicijom od 3,5 milijardi evra bez navođenja osnova ni jednog ni drugog,a šta to nije moglo da pokrene Srbiju ni sa 12,5 milijardi evra za pet godina?
Inače je rečeno da će projekat biti završen za deset godina.
To je samo pusto lupetanje bez ikakve realne osnove.
Od toga nema ništa!
Preporuke:
55
2
3 nedelja, 29 mart 2015 16:08
marlon
ako ako... samo se vi grupisite, da se sutra zna ko je bio gde.
Preporuke:
39
2
4 nedelja, 29 mart 2015 16:10
Vedrimir Oblačević
Naravno. Beograd na vodi će pokrenuti proizvodnju magle u celoj Srbiji.

Možda neki čitaoci NSPM-a još ne znaju, ali i srdačno Vaš Vedrimir Oblačević je jedan od podizvođača ovog epohalnog projekta. Moja postrojenja dnevno proizvode dvesta tona magle za Beograd na vodi, a uskoro uvodim treću smenu pa će biti i čitavih trista! Hvala, hvala.
Preporuke:
51
1
5 nedelja, 29 mart 2015 16:11
Drinko Končarević
Vreme velikih projekata je prošlo. Veliki, mega projekat bilo je "socijalističko samoupravljanje", zatim "Zoranove vizije" i sada mnogo manje a pretenduje mega dimenziju, je "Beograd na vodi". Broj onih koji će narednih nekoliko godina imati posla je oko 17.000 građana a Srbija broji preko 7 miliona stanovnika. Šta je 17.000 stanovnika spram miliona? Investicija po 270.000 na svakog od njih 17.000? Šta tu može da pokrene domaću privredu? Cementare su strano vlasništvo, zaradu od "BgNV", odneće u inostranstvo. I ostale firme građevinskog materijala su uglavnom strane. Visoki luksuz, zahteva luksuzne artikle koji se u Srbiji ne proizvode. Jedino srpsko jeste voda, struja, teh. gasovi. Kad smo već kod struje, šta kaže energetski bilans za "BgNV"? Obzirom da će taj deo Beograda u Beogradu trošiti mnogo struje, dali će mo o svom trošku morati graditi još jedan "Đerdap"? "BgNV" je muva od koje se pravi slon. Težak slon, mega slon.
Preporuke:
51
1
6 nedelja, 29 mart 2015 16:18
Saša
@ Propalo

Ovo vam je ista priča kao one ...

EU daje 5 milijardi ... u naredne 3459 godina ...
Preporuke:
45
1
7 nedelja, 29 mart 2015 16:27
?
"Juzni Tok" je svakako trebalo odbaciti - to je bio bezvredniji posao manjeg obima i , uporedjen sa velelepnim "Beogradom Na Vodi" svakako bezznacajan . Usput smo "pokazali" pokvarenom Putler-u (Hitler+Putin) da mi necemo tolerisati njegovo ponasanje u evropskoj Srbiji .
Ovom budalastinom se skrece paznja javnosti sa stvarnih promasaja materijalnih stetocina , ljudskih potom politickih bednika , medicinski govoreci PSIHOPATA , "totalnih ludaka" na vlasti .
Kada ovaj Vucic napravi svoje zivotno delo na vodi, cenim da mu je potrebno "opamecivanje" i nadam se da ce tako da se izjasni citavo stanovnisto , nikako jedino usamljeni nepismeni ali pravedni ja .
Preporuke:
34
1
8 nedelja, 29 mart 2015 16:33
Saša
U svemu ovome ...

Ovaj projekat će se kad tad ostvariti , doduše to će trajati decenijama .

Za čiji interes i korist se sve to radi , veliko je pitanje , obzirom da se toliko trude da ubijede narod da je dobro za njega ... najvjerovatnije ne za nikog ovdje , osim odabranih .

U svemu je najbitnije da se čudnim zakonskim i podzakonskim aktima oko 200 hektara najboljeg zemljišta u državi daje nekome , nije baš najjasnije kome , pod uslovima , potpuno nejasnim , pa on što kada uradi .

Možda griješim ali sam ubijedjen da ova priča ima podlogu u širim globalnim zbivanjima a da smo mi u svemu samo kolateralna , da li žrtva ili korisnici , tek će da se vidi .

Obično smo bili žrtve ...
Preporuke:
33
2
9 nedelja, 29 mart 2015 16:35
marlon
srbiju jedini mozda moze da pokrene javno obelodanjen transkript razgovora surcinskog tornja i helikoptera
Preporuke:
44
1
10 nedelja, 29 mart 2015 16:36
Petrušin
Ne radi se o tome da li bi Bedograd na vodi pokrenuo ili ne srpsku privredu, nego da vi nemate druge opcije - da ste zbog toga u zavisnom položaju prema Arapima i da im ne možete ništa da tražite, ili uslovljavate.

Doveli ste Srbiju u robovlasnički odnos prema Arapima - a vjerovatno kad svi vide kako se ponašate i prema drugim investitorima.

I ne samo to, nego što još uvijek ne postoji zakonski definisana procedura o ovakvim investicijama, koja će jasno da naredi i vama i investitoru, šta može i dozvoljeno je, a šta nije.

Napravili ste za godinu dana feudalno uređenje za 21. vijek!?

A premijer non-stop "moli" nekog "prijatelja"-investitora ili međunarodnu organizaciju, za nešto je on sam prije toga ugovorio i potpisao?!

Strašno!
Preporuke:
36
1
11 nedelja, 29 mart 2015 16:38
Kole
Ludake zaustaviti pre nego što sve odvuku u ludaru i mrtavčnicu.
Preporuke:
58
1
12 nedelja, 29 mart 2015 16:39
Jelena
Neverovatno koliki bezobrazluk.Oni znaju da je prosipanje magle cela ta prica o Beogradu na vodi,dalje struka kaze da to ne valja cak I da bude,a sigurno nece .Jedini zakljucak je da se narod zamajava dok oni izdaju,prodaju I pljackaju.Tipicne fukare .
Preporuke:
35
2
13 nedelja, 29 mart 2015 16:46
Štap
Oni zamišljaju Beograd na vodi, a nisu u stanju da sagrade kako treba, jedan nasip na Ribnici, koji košta 50.000 evra, od para koje su dobili, a da se ne ogrebu i utale između sebe.
http://www.nspm.rs/hronika/kraljevo-popustio-bedem-na-ribnici-u-koji-su-norvezani-prosle-godine-donirali-50.000-evra-%E2%80%93-morace-ispocetka-da-se-gradi.html
Toliko o njihovoj sposobnosti.
Preporuke:
34
1
14 nedelja, 29 mart 2015 17:02
zoran
ko se ovde protivi vodji...vodja sve zna, kakav SANU kakav strucni kadar, nas voljeni vodja aleksandar vucic i njegov drug sinisa mali sve znaju, oni nas vode u buducnost...kakav sad SANU i udruzenja inzinjera i arhitekta, vucic i sinisa mali imaju sve to u malom prstu....ne razmisljaju, nikad u zivotu nista nisu radili, lazu, muljaju...sve predispozicije da projekat pocne...da bi im uspelo, samo je dovoljno reci da ce tu da radi cela srbija ukljucujuci kosovo i metohiju, svi cemo tu da radimo....jer zamislite molim vas, u srbiji niko nije zaposlio narod kao voljeni vodja koji je to uradio za 2 god...i svi cemo da jedemo na kazan, samo velike plate ce imati vucic i sinisa mali...sta ce nama pare, nama treba da mesamo beton, da nosimo cigle, da jedemo salamu podrigusu i da gledamo pink, odmah posle toga da se radi i za taj rad ne terba da nas placaju vise od 25000 din, ostalo dajte jorgobanki, mirovicu, radomiru i vucicevom malom da ide na splavove...tacka!
Preporuke:
30
1
15 nedelja, 29 mart 2015 17:04
ljudi
kakvo zlo nas je snašlo???
Preporuke:
40
1
16 nedelja, 29 mart 2015 17:37
raja
Milion i više nezaposlenih, a trinaest hiljada zaposlenih na tom cirkusu će kao pokrenuti celu Srbiju. To su gluposti
koje mogu govoriti samo oni koji sada vladaju.
Preporuke:
32
1
17 nedelja, 29 mart 2015 18:45
Drinko Končarević
Posle prvog komentara, nešto razmišljam o energetskom bilansu "Beograd na vodi sa uzemljenjem". Ako će u tom Beogradu u Beogradu, živeti i 20.000 stanovnika, pomnoženo sa 1000 kilovata mesečno po stanovniku, u proseku, to iznosi 20.000.000 kilovata/dvadeset miliona kilovata/ mesečno. Odakle obezbediti toliku struju, kad nam svake zime poručuju štedite električnu energiju, jer je nemamo dovoljno. Ako bi tu struju obezbeđivali iz inostranstva, a inostrane elektrane koje rade na ruski gas ne budu radile, onda će ta struja koštati jako mnogo. Da li će neko zbog te cene da optereti cenu kilovata u Vranju i okolini gde privrede gotov i nema? Sada verujem da bi takav čin vaistinu pokrenuo Srbiju.
Preporuke:
20
1
18 nedelja, 29 mart 2015 19:03
Jasna
Ovi odjednom zgrozeni komentatori zbog projekta "Bg na vodi" ,su ocigledno spavali zimskim snom kad su DSS i DS prodali Luku Beograd Beku ispod cene da gradi "Beograd na vodi".
Licemerje srbijanskih politickih stranaka nema granice.
Preporuke:
6
41
19 nedelja, 29 mart 2015 19:20
---
Milošević i Đinđić su se provukli bez suđenja u Srbiji za zločine prema Srbima i Srbiji (Zapad je obojici presudio na svoj način za ono što su se zamerili njima, ali to je druga priča). Ako se ovaj sadašnji provuče bez suđenja i najstrože kazne, imaćemo sledećeg bezumnog i potpuno poremećenog pajaca na čelu države. Moramo da nađemo način i smognemo snage da se izborimo sa anglo-saksonskom proždrljivom i nezasitnom beštijom, koja samo što nas nije potpuno obesmislila.
Preporuke:
19
3
20 nedelja, 29 mart 2015 19:35
Vlada nepismenih pljačkaša
Evo nama opet Jasne, izgleda da su povećali sledovanje za botovanje na DVA sendviča i sok. Prijatno Jasna.
Preporuke:
26
2
21 nedelja, 29 mart 2015 20:06
?
Da , "to i ja kaze" - "sikter" Rusima je dugorocno isplativ potez i to se ne ogleda iskljucivo u reci iz jos nesagradjenih stanova vec i u osiguranom ucescu Srba u predstoecim NATO ratovima .
Vucic - covek koji je dokrajcio Srbiju . Zato sto Dacic nije dovoljno sposoban da unistenje tolikih srazmera izvede samostalno , bez partizana iz naprednih jedinica .
Zivelo robovanje !
Preporuke:
14
0
22 nedelja, 29 mart 2015 20:53
o
Ovaj nas definitivno potopi, voda nam je odavno do grla
Preporuke:
12
0
23 nedelja, 29 mart 2015 21:07
Saša
@ Jasna

Imam osjećaj da sam preskočio neke informacije pa bih Vam bio vrlo zahvalan ako mi možete pomoći .

Naime , ja nigdje nisam uspio da pročitam koliko , da li novca da li kvadrata , dobijaju Beograd i Srbija kada investituru daju pripremljeno zemljište i urede infrastrukturu .

I kada ?

Bez imalo zlonamjernosti ... zahvalan sam ako mi pomognete da saznam odgovor .

Koliko sam ja za sada shvatio mi dobijamo nekoliko dnevnica u gradjevinarstvu a kasnije će da bude nešto uposlenih u ugostiteljstvo , raznih vrsta ?
Preporuke:
20
1
24 nedelja, 29 mart 2015 21:37
Mišković
Prije će On u vodu no Beograd na vodu. I Branku kada je postalo svega dosta, vinuo se u nepovrat s mosta.
Preporuke:
11
1
25 nedelja, 29 mart 2015 21:46
Headroll
Ja ne znam cemu ovako otrovni komentari??

Sada je vec kristalno jasno da je vas AV los po vise pitanja: medicinskom, na prvom mestu, pa onda slede ambicija i zadrzani kompleksi iz detinjstva i mladosti, a verovatno je i ucenjen Hagom.
Kada vidim njegovu "elitu" i "ekperte" cvrsto verujem da je Cezare Lombrozo apsolutno bio u pravu.

Medjtim, Vi ste gospodo svojim (ne)cinjenjem i/ili (ne)glasanjem, i/ili (ne)azurnoscu doveli cmizdravca da radi muski posao.

Ovo mi sve vise lici na kruzok uvelih usedelica, barem po komentarima. Vi ocigledno ne shvatate da su Vam peostale samo dve varijante delovanja i jedan put - clanstvo u pomenutom kruzoku.
1. pridruziti se naprednjackoj liniji i ostvariti maksimalnu dobiti za sebe, ili
2. skinuti naprednjake.

Pa vi niste u stanju cak ni deset metra nasipa da napravite. Ono sto je sigurno jeste da ce se naprednjaci debelo "uzudati" u BG na Vodi, pa navalite dok jos ima sta da se mune, ili se resite istih.
Preporuke:
11
1
26 nedelja, 29 mart 2015 21:47
Observantes
Ovde se uglavnom obraća pažnja na finansijsku opravdanost i isplativost „Beograda na vodi“. Sama ideja je pogrešna. Šta će u srcu ušća evropske, srpske metropole još jedan „Delta siti“ (h 10)? I umesto da se Beograd restauriše u skladu s istorijskom zaostavštinom (većina zgrada i kuća u Karađorđevoj i obližnjim ulicama gradskog centra su nastale zadužbinarstvom viđenijih Srba, Cincara, Jevreja, Nemaca... svoga vremena) ovde se zbog nečijeg profita vrši planska urbanističko građevinska devastacija i brisanje istorije nekad kreativne i napredne Srbije. Mala digresija, rušenjem manastira, crkava i sakralnih objekata u Metohiji i na Kosovu srce svetosavskog identiteta je već uveliko genocidno napadnuto. Ćirilica je prisutna samo u tragovima. Šta još treba? Da promenimo imena ili da se neprezivamo na -ić? Beograd je uvek imao dušu i plemenitost. Radi se o tome da se ona ovom gvožđurijom ubije!
Preporuke:
13
0
27 nedelja, 29 mart 2015 21:59
Danilo
@Sasa,@ Jasna,

Sasa, provociras Jasnu,iz cista mira,kao da Jasna radi na tom projektu.Stvarno,nisko da nize ne moze biti.

Da pratis dogadjaje u Srbiji i u drugim drzavama znao bi da Palma Markovic u Jagodini daje finansijerima dzaba zemljiste da grade fabrike,neke opstine daju dzaba i infrastrukturu za vaznije investicije.
Borba za investitore su sve zesce,decko moj lepi,i sve im se vise nudi da izgrade neki privredni kapacitet i da se zaposli koji radnik.

Eto,dao sam ti podatke pa meni mozes biti zahvalan,a za detalje projekta pitaj Malog,jedva ce docekati da TEBI,strucnjaku,objasni sve sto te zanima.
Preporuke:
2
23
28 nedelja, 29 mart 2015 22:23
Vladimir NS
Danilo i Jasna, naprednjačke perjanice (trolovi). Doktor DŽekil i mister Hajd.
Jedno drugo brane.
Ko ima vremena za bacanje neka se upušta u priču sa njim(a).
Preporuke:
8
1
29 nedelja, 29 mart 2015 22:30
Dule
Beogradu ne treba još betona u centru grada, treba mu zelenilo, tereni, šetališta.
Preporuke:
6
0
30 nedelja, 29 mart 2015 23:23
n.
Vladimire,ja mislim da tu radi"heftalica".
Preporuke:
2
0
31 nedelja, 29 mart 2015 23:38
Bojan Todorović
@Danilo

Bio bih vrlo srećan i iz sveg glasa podržavao da se nudi zemljište za namene koje Vi pomenuste.

A pomenuli ste „fabrike“ i „privredne kapacitete“.

Možete li nam reći koja fabrika se gradi u Beogradu na vodi i šta će proizvoditi?
Koji uopšte privredni kapacitet se gradi i koliko će ljudi zaposliti, te kakvi profili i struka će biti najtraženiji?

Ništa od toga nema Danilo.
Grade se luksuzni stanovi. Lokali i poslovni prostor.
Sve je to potreba i servis za ljude koji mnogo rade i mnogo zarađuju pa im je i taj luksuz dostupan i potreban.
Mi taj rad i zaradu preskačemo i spremamo se da pravimo ekskluzivnu četvrt, a to je samo potrošnja i nikako prihod.

To Vam je dragi moj Danilo, kao da umesto nekog sredstva za rad i zaradu ( traktor, njiva, sirovine, mašine ) kupimo luksuzni Rols Rojs i verujemo da ćemo zbog toga biti isti kao bogati svet.
Nećemo.
Bićemo samo ismejani zbog gluposti i megalomanije.
Preporuke:
8
2
32 ponedeljak, 30 mart 2015 00:14
Saša
@ Danilo

Hvala što ste sve detaljno i precizno objasnili .

Kada Jasna dodje na posao pozdravite je .
Preporuke:
7
1
33 ponedeljak, 30 mart 2015 00:19
Jaroslav
Svaki diktator pre ili kasnije počne da se igra sa maketicama kućica i slavolucima na stolu. Svi su oni pravili gradove. Tipično sve već viđeno. Diktator okružen poslušnicima. Na neki način imamo i sreće, zamislite da naš vođa počne da peva pa to prenosi tv onako po dva tri sata. I naravno ko ne aplaudira na kraju gubi posao a ako neko zaspi e za to ode glava.
MEni ona kula liči na izduvanu plastičnu bosu zabodenu naopačke, lep sibol.
Preporuke:
6
1
34 ponedeljak, 30 mart 2015 00:24
S.Z.Ž.
SNS i SPS opet jednoglasno za Pravu Propast Srbije ! Nema problema samo napred ali ničija nije gorela do zore pa neće ni vaša. Sudićemo vam po zakonu bez ikakvog Lex specijalisa samo za vas po običnom meniju, bi će i to dovoljno .
Preporuke:
5
0
35 ponedeljak, 30 mart 2015 01:30
@ Danilo
I subvencije se lako u zemlji Srbiji pretvore u kesovinu koju "izedu misi".
Budi ljubazan pa nam daj primere fabrika koje su izgradjene na Palminim subvencijama. Daje ortacima gradsko zemljiste, a sta su oni sagradili i koliko su ljudi zaposlili?

Ja cu za Tvoje, ali i za ravnanje ostalih da vam opisem gazdu, kapitalistu, koji zaposljava dvestotinjak ljudi, vlasnika fabrike i prateceg biznisa.

Uvek je prvi na poslu (ne u bircuzu preko puta), a zadnji odlazi.
Radi subotom, nedeljom i praznicima.
Kapital ulaze u prizvodnju, a ne u skupe automobile, kucerine i letovanja po blosvetskim destinacijama.
Redovno izmiruje obaveze prema radnicima i dobavljacima.
Svoju decu redovno zaposljava na najgorim i najmanje placenim poslovima u vlastitoj firmi.

To su neke osnovne krakteristike koje gazda treba da ima, ako se ozbiljno zeli baviti ozbiljnim poslom.

Gde je problem, pitas se?
Problem je sto se takvi ljudi u Srbiji mogu na prste jedne ruke izborjati.

Ljubi Te Krljo
Preporuke:
5
0
36 ponedeljak, 30 mart 2015 03:15
razbojnik ima para pa se zeza i ljude koji umiru
Zasto se to desava
kad tad ce ovaj
nauciti lekciju koju su nazzi
naucili
trazeci nekakvo oruzje 1943
su otisli na tibet i tamo su i svatili
da vreme nije linearno
i tibet monasi su im rekli
vreme je cirkularno
i ovaj razbojnik
poceo je na prevari krug
tako ce i zavrsiti
prevarion je naciju
nacija ce mu presuditi
iako je mlad on je
sa 44 godine
neverovatno glup covek
pozdrav iz asije i shanghaia
ucite mandarin
asia je na vrhu fujuo jie kuaile
hristos voscrese ili happy easter holidays
Preporuke:
4
0
37 ponedeljak, 30 mart 2015 07:54
Neša (Glodur)
U celoj ovoj priči ogavno je što su za strane interese uvek sve vladajuće stranke slepo za a sve opozicione protiv bez obzira ko je na vlasti a ko u opoziciji. Štaviše, i članovi stranaka su ili dosledno za ili dosledno protiv bez obzira kojoj stranci pripadaju, kojoj su pripadali, iz koje su prebegli, u koju su prebegli i iz kojih razloga ili interesa. Najogavnije je što sve sve njihove aktivnosti svode na "podršku" a nikada na konkretna dela. Ništa oni konkretno ne rade, samo sede, pričaju i uzimaju plate i ostale beneficije iz budžeta na račun privrede i građana koji su na kolenima odavno. Uusput im "kapne" ponešto sa strane a onda kažu da sve ovo rade u interesu Srbije.

Prvi (ne)jednak među njima u maketu "Beograda na vodi" gleda belo kao da nešto razume (vidi sliku). Mora čovek u javnosti propagandno da deluje da je mudar, vispren, sposoban i da kao takav daje podršku "odličnom" projektu koji je "dobar" za "budućnost" Srbije.

Politika je kurva. A političari pošteni?
Preporuke:
2
1
38 ponedeljak, 30 mart 2015 08:47
Boško
Poslanici SNS i SPS: "Beograd na vodi" će pokrenuti čitavu Srbiju


U projektu uništavanja cele Srbije i Srpskog naroda udružene Titove i Miloševićeve komunjare sa četnicima gibaničarima.

I šta se promenilo u Srbiji od 1941 godine?

Sarađuje sa nemcima, amerikancima, potpisali kapitulaciju i izdaju 1999 godine, i dementni ljigavci ponovo glasaju za njih.

Ima li Srba u Srbiji još?
Preporuke:
2
2
39 ponedeljak, 30 mart 2015 18:04
Danilo
@ Bojan Todorovic,

Ti,Bojane Todorovicu,stvarno ne znas sta je privredni objekat?
To su,lijepi moj,svi proizvodni kapaciteti,i zeljezare i pekare,,kafici,restorani,hoteli,poslasticarnice,dakle,svi koji nesto proizvode,gdje se obrce kapital,zaposljavaju radnici i odakle se drzavi placa porez,pa makar i kafe,kolace ili kapucino,
Samo sto se privredni objekti dijele na industrijske,usluzne djelatnosti,
BG na vodi c edonijeti velike investicije,zaposlice izvjestan broj ljudi i to je to.

@ Krljo,
A,sto si se ti javio,jesi li smislio nesto pametno?
Nisi.
Ja sam rekao da je Palma Markovic,na Skupstini grada,izglasao da se investitorima daje besplatno zemljiste,i to je tacno,a koliko je firmi izgradjeno i koliko ce biti,nije u mojoj nadleznosti.
Dakle,Krljo,opet si promasio.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner